עיטור

קצת עלינו

עיטור

בשנים האחרונות אנו יוזמים ובונים במקצועיות פרויקטים גדולים בתחום ההתחדשות העירונית. בכל פרויקט ופרויקט אנו נותנים את הכל, על מנת להפיק תוצאה מושלמת וחווית מגורים מעוצבת.

הלקוחות שאנו מלווים בתהליך מקבלים ייעוץ וליווי צמוד לכל אורך הדרך, צוות המומחים המקצועי שלנו עומד לרשותם וזמין לכל פניה ובקשה. המשרד מעמיד לרשות הדיירים אדריכלית לשינויי דיירים והיא המלווה אותם לכל אורך הדרך. הפרויקטים שלנו פנינות חמד אורבניות ומתאפיינים במפרט יוקרתי ומוקפד, שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר וניצול חלל מקסימלי.

במסגרת ליווי הדיירים אנו דואגים לעמוד מול הרשויות בכל נושא ולטפל בכל בעיה שעלולה להיווצר במהלך הדרך. אנחנו מקפידים על לוחות הזמנים ומעניקים מענה מלא בכל נושא הקשור בתהליך. הכל כדי שתוכלו להגיע לבית המחודש בשקט וברוגע.

זה לא פרויקט בניה, זו חווית מגורים ייחודית.

זה לא פרויקט בניה,

זו חווית מגורים ייחודית.

פרויקטים של התחדשות עירונית הם מורכבים, הרבה פעמים הדיירים נשארים לגור בבניין במהלך העבודה. הייחודיות שלנו היא ביכולת לאפשר להם לעבור את התהליך הזה בשקט ובשלווה בזמן המהיר ביותר.

אנחנו מעניקים מענה שוטף ואישי ותמיד תמיד נמצאים שם בשביל הלקוחות. הצוות שלנו מורכב מאנשי המקצוע הטובים ביותר בתחומם. מומחים המקפידים כי כל שלב בתהליך העבודה יתבצע על הצד הטוב ביותר. אנחנו לא מתפשרים על פחות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר ואנו מציבים סטנדרטים מאד גבוהים בתחום ההתחדשות העירונית.

חברת ״וינגוּט״ שמה בראש מעייניה את רווחת הדיירים, איפה שאפשר אנחנו תמיד נותנים מעבר כדי שתתקבל תוצאה מושלמת.
הכיף הכי גדול שלי זה לראות האור בעיניים של הדיירים בתום התהליך, כאשר הם מקבלים בניין שנראה חדש מהניילונים.
לשמוע את הלקוחות שחיים בבניין תוך כדי העבודה ואומרים לי: “תשמע, נפתלי, מה שאתם הוצאתם מהבניין הישן הזה, לא חלמנו שכך זה ייראה". מבחינתי זו הסיבה שאני נמצא בעסק הזה, זה התענוג שלי וזה הכיף שלי.

נפתלי וינגוט

נפתלי וינגוט

וינגוט בניה ויזמות

איתנות פיננסית

כחברה קבלנית המספקת שירות שנוגע בחווית המגורים של לקוחותינו.
גב כלכלי חזק וגיבוי מלא מהבנק הוא אחד היסודות הכי חשובים עבור הלקוחות.

עיטור
דברים שאנחנו לא מתפשרים עליהם
דברים שאנחנו
לא מתפשרים עליהם
עיטור

שירות אישי וליווי צמוד

הקשר עם הלקוח עומד בראש מעייננו, כל ספק, שאלה או תהיה מקבלים מענה מיידי ומקצועי מצוות המומחים שלנו. הניסיון שלנו בניהול פרויקטים של התחדשות עירונית בקנה מידה רחב, מאפשר לנו לדעת מה הן הנקודות שבהן עלולות להתעורר בעיות כאלה ואחרות. לכן אנחנו ערוכים היטב עם מצבת כוח אדם מיומן ואדיב, שנכון לעמוד לשירות לקוחותינו בכל שלב בתהליך.

מפרט גבוה ויוקרתי

על מנת להבטיח את חווית המגורים הגבוהה והמושלמת ביותר, אנחנו שמים דגש על אבזור של כל דירה במיטב המערכות והתשתיות מהחברות המובילות.
כי כשזה מגיע לחווית מגורים, אנחנו מאמינים שאסור לחסוך בשום פרט. בסוף בית זה המקום שאליו חוזרים בסוף היום ובו חווים את הרגעים המשפחתיים הקסומים. אנחנו מבטיחים שאיתנו תיהנו מכל רגע כזה במקסימום.

תכנון מוקפד ונח

כל חלק בתהליך העבודה, החל מהנחת היסודות ויציקה ועד להתקנת הנורות, מתוכנן מראש בצורה המדויקת והחכמה ביותר תוך התחשבות בנתוני הבניין הקיימים. מיקום התאורה, השקעים, המיזוג וניהול התשתיות, הכל מתחבר יחד ליצירת אמנות אורבנית שכיף לקרוא לה בית.

עיצוב חדשני ומודרני

הסגנון הנקי והמהוקצע שמהווה את חותמת ההיכר שלנו, שואב השראה מהארכיטקטורה המודרנית שהתפתחה בזמן המהפכה התעשייתית ושינתה את עולם העיצוב לנצח. אחד המאפיינים הבולטים בסגנון הבניה המודרני הוא קו קלאסי ונקי, המבוסס על פונקציונליות ולא על עומס קישוטים מיותרים. עיצוב פנים מודרני יוקרתי הוא כזה המצליח ליצור איזונים נכונים ורכים איזון בין חומרים, צורות ונפחים תוך הטמעת חומרים כמו עץ, בטון, מתכת וזכוכית בשילוב הרמוני ונינוח, בדיוק כמו שאנחנו יודעים לעשות.

יהלום

רוצה לדעת האם בבניין שלך ניתן לבצע פרויקט פינוי-בינוי / תמ"א 38?

מלא את הפרטים ונערוך עבורך בדיקה מקצועית ומקיפה בבניין שלך,
ללא עלות וללא התחייבות!